ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ερωτικά μηνύματα sms









Το πρωί δεν έφαγα, γιατί σε σκεφτόμουνα!
Το μεσημέρι δεν έφαγα γιατί σε σκεφτόμουνα!
Το βράδυ δεν κοιμήθηκα, γιατί….πεινούσα!

Αν ήσουν λουλούδι θα μύριζες υπέροχα.
Αν ήσουν άστρο θα ήσουν το πιο λαμπρό.
Αν ήσουν ποτό θα ήσουν νέκταρ.
Και αν ήσουν εντάξει θα έστελνες και κανένα μήνυμα.

Ποτέ μην παίζεις με την καρδιά μιας γυναίκας είναι μία!
Παίξε με τα βυζιά της!
Είναι δυο!!!

Στείλε αυτό το μήνυμα σε 3 άτομα.
Σε ένα που αγαπάς, σε ένα που μισείς και σε ένα που θες να πηδήξεις! καλά μέχρι εδώ…
Τώρα σκέψου: γιατί έστειλα εγώ το μήνυμα σε σένα;

Αν ήσουν ψάρι θα γινόμουν θάλασσα, αν ήσουν πουλί θα γινόμουν ουρανός, τώρα που είσαι ψώνιο τι να γίνω;
Σούπερ μάρκετ;

Θέλω να σε γδύσω, να σου βγάλω τα ρούχα ένα ένα, να σε ξαπλώσω κάτω και να σε δέσω, να σε αλείψω παντού…με μέλι,
και μετά…να σε αφήσω να σε φάνε οι μύγες.

Απλότητα είναι να μου δίνουν τον ωκεανό και εγώ να θέλω μια σταγόνα. Να μου χαρίζουν τον ουρανό και εγώ να θέλω ένα αστέρι.
Απληστία είναι να μου δίνουν τον κόσμο και εγώ να θέλω εσένα.

Αν στη ζωή μου αγαπούσα δυο φορές τότε την πρώτη θα αγαπούσα εσένα και αν η αγάπη μου για σένα ήταν λάθος, τότε τη δεύτερη θα αγαπούσα το λάθος μου.

Θα ήθελα να ήμουν μια σταγόνα αίμα σου, να κυλήσω στις φλέβες σου, να περάσω απ’ το μυαλό και τις σκέψεις σου και να καταλήξω στην καρδιά σου να δω αν υπάρχω εκεί;

Μέσα στη νύχτα, μες στο σκοτάδι,
Ίσως να νιώσεις κάτι σαν χάδι…
Είναι η σκιά μου μη σε τρομάξει,
Ας’ τη μονάχη να σε φυλάξει!
Όταν κάποιος σε δει…
1 δευτερόλεπτο θα εντυπωσιαστεί
1 λεπτό να σ’ ερωτευτεί
1 ώρα να σ’ αγαπήσει και
1 ζωή θα χρειαστεί να σε ξεχάσει.

Γεια σου!
...εγώ είμαι το κινητό σου!
Συγνώμη που χτυπάω τέτοια ώρα, αλλά κάποιος μου είπε να σου πω ότι σε αγαπάει και του λείπεις πολύ!
Αν έχω νέα να ξαναχτυπήσω?

Αν διαβάσεις αυτό το μήνυμα
μου χρωστάς μια αγκαλιά,
αν το σβήσεις ένα φιλί,
αν το σώσεις ένα ραντεβού και
αν απαντήσεις μου τα χρωστάς όλα.
Αυτή τη στιγμή η Ευρώπη κοιμάται,
η Αμερική ξυπνάει,
η Αυστραλία περνάει ένα θαυμάσιο απόγευμα
και το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου διαβάζει αυτό το μήνυμα.

Αν η αγάπη μου ήταν ήλιος, τότε θα ήθελα να κάνεις ηλιοθεραπεία μέχρι να πάθεις εγκαύματα 4ου βαθμού.
Αν ήταν βροχή θα ήθελα να γινόσουν μούσκεμα.
Μακάρι όμως να ήταν άνεμος δυνατός για να σε ρίξει στην αγκαλιά μου.

Όταν σε είδα έδωσα μάχη για να σε γνωρίσω.
Όταν σε γνώρισα έδωσα μάχη για να σε κερδίσω.
Όταν σε κέρδισα έδωσα μάχη για να μη σε χάσω.
Τώρα που σε έχασα, δίνω μάχη για να ζήσω.

Τα «φιλάκια» σου είναι οι «πρώτες βοήθειες».
Φίλα με συνεχώς για να αναπνέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου