ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Βρετανία: Η γυναίκα με το μεγαλύτερο στήθος δυσκολεύεται να χειροκροτήσει! (photos)

Δεν είμαστε σίγουροι για τον ισχυρισμό της, ωστόσο η Debbie Delamar υπερηφανεύεται ότι είναι η ιδιοκτήτρια του μεγαλύτερου στήθους στη Βρετανία.


Και φυσικά δεν θα μπορούσε να μην ήταν λάτρης του… νυστεριού, έχοντας σαν… Ευαγγέλιο το «όσο μεγαλύτερο τόσο… καλύτερο»!

Η 34χρονη (ας το πιστέψουμε), μητέρα δύο παιδιών, πλήρωσε 10.000 περίπου ευρώ για τα καινούρια της… μπαλ(κ)όνια μεγέθους 30ΚΚ και βάρους τριών και κάτι κιλών! Όσο δηλαδή μία παιχνιδομηχανή, ένα τριών μηνών γερμανικό Shepherd ή οκτώ μπάλες του ράγκμπι!

Με περιφέρεια στήθους μάλιστα σχεδόν το μισό του ύψους της, η Debbie, η οποία βρήκε κλειστή την πόρτα αρκετών πλαστικών χειρουργών λόγω της επικινδυνότητας της επέμβασης, υποστηρίζει ότι δυσκολεύεται ακόμα και να χειροκροτήσει!

«Οι άνθρωποι όπου και αν πάω με κοιτάζουν, αλλά μου αρέσει. Μου αρέσει η ψεύτικη εμφάνιση και θέλω να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερο στήθος», τονίζει, συμπληρώνοντας: «Ξέρω ότι δε συνάδει με σύζυγο στρατιωτικού ή μία μητέρα, αλλά δεν ενοχλώ κανέναν. Σε κάποιους αρέσουν τα ξανθά ή μαύρα μαλλιά, εμένα μου αρέσει το μεγάλο ψεύτικο στήθος»!

«Έχω μόνο πρόβλημα ισορροπίας όταν φοράω πολύ ψηλά τακούνια», εκμυστηρεύεται η Ουαλή και χωρίς κανέναν ενδοιασμό αποκαλύπτει ότι χρεώνει £35 τους διαδικτυακούς fans της για μία τόπλες φωτογραφία!

Όσο για την αντίδραση των παιδιών της; Τη 15χρονη Sian και τη 12χρονη Katie; Έχουν διαφορετικές απόψεις για τα περιουσιακά… στοιχεία της μητέρας τους!

«Η μεγαλύτερη πιστεύει ότι είναι σπουδαίο και θέλει να γίνω διάσημη, ωστόσο η μικρή ντρέπεται και στεναχωριέται», υπογραμμίζει η Debbie και καταλήγει: «Δεν νομίζω ότι είμαι κακό πρότυπο. Είμαστε υπεύθυνοι γονείς και δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μου να γίνω μοντέλο, αλλά δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη».


newsbomb.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου