ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ: Πέταξαν στα σκουπίδια το αστέρι του The Voice, Αρετή Κοσμίδου!


Συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν» και στην δημοσιογράφο Ηρώ Μαύρου παραχώρησε η Αρετή Κοσμίδου. Η συμμετέχουσα του «Τhe Voice” δεν κέρδισε τον τίτλο της νικήτριας του talent show αλλά κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις.

Άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για όλα.
Η νικήτρια του «Τhe Voice”, Μαρία – Έλενα, δήλωσε ότι δεν της είπες «συγχαρητήρια» στον τελικό, ισχυεί αυτό; Ναι, δεν της είπα αυτοπροσώπως «συγχαρητήρια» γιατί όταν τελείωσε το show, ήταν όλα τα παιδιά γύρω της, την αγκάλιαζαν, τη φιλούσαν. Ούτε κι εκείνη είπε σε μένα «συγχαρητήρια», γύρισε το κεφάλι της και έφυγε. Με παράτησαν πάνω στη σκηνή κι ένιωσα πάρα πολύ άσχημα, αλλά το έκανα μηχανικά, όχι γιατί υπήρχε πρόθεση να μην της πω «συγχαρητήρια». Επίσης, όταν επέστρεψα στην Αλεξανδρούπολη, είχα πολλά πράγματα να σκεφτώ, το σχολείο, τις εξετάσεις…Εγώ δεν είμαι από την Κύπρο για να με βοηθήσει το κράτος, είχα άλλα θέματα να αντιμετωπίσω. Της έστειλα μετά ένα μήνυμα.
Τι εννοείς όταν λες ότι σε παράτησαν στη σκηνή; Έμεινα μόνη μου στη σκηνή την ώρα που πανηγύριζαν. Ευτυχώς που ήρθε ο Μιχάλης… Ένιωσα άσχημα, αλλά κατάλαβα ότι από τη χαρά της μπορεί να μην το σκέφτηκε. Κι εγώ μπορεί να έκανα το ίδιο. Δεν θύμωσα μαζί της και πραγματικά συγχαρητήρια, γιατί είναι απίστευτη.
Σε πείραξε που βγήκε και το είπε αυτό; Καθόλου, εγώ δεν ασχολούμαι με αυτά, δεν βλέπω τηλεόραση, το έμαθα μετά από καιρο, μου το είπαν οι γονείς μου.

toparakseno.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου