ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

«Ήμουν δύο χρόνια με τον Οικονομόπουλο και δεν το χρησιμοποίησα για να αναδειχθώ»! Ποια σεχοβόμβα βάζει... φωτιά στην ελληνική showbiz;;;

Συνέντευξη στο περιοδικό YES και τον Ανδρέα Θεοδώρου παραχώρησε η πάντοτε καuτή..


Ζέτα Θεοδωροπούλου και προέβη σε πολλές αποκαλύψεις! Μάλιστα αποκάλυψε πως ήταν ζευγάρι με τον Νίκο Οικονομόπουλο!

Συγκεκριμένα η ερώτηση του δημοσιογράφου ήταν: Είσαι ψώνιο;

Για να έρθει η απάντηση της Ζέτας: Αν δεν είσαι ψώνιο δεν πας μπροστά σε αυτόν το χώρο. Εγώ ήθελα από μικρή να αναδειχθώ και παρότι δεν είχα ποτέ κάποιον μάνατζερ, τα κατάφερα. Ποτέ, όμως, δεν έχω πατήσει στην πλάτη κάποιου για να φανώ. Ενώ έχω φίλες που πάνε με πρίγκιπες για να ακουστούν.

Παρότι μάλιστα έχω υπάρξει με διάσημο τραγουδιστή, τον Νίκο Οικονομόπουλο, για περίπου δύο χρόνια, δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Άλλωστε έχω πάντα τον τρόπο να βρίσκομαι στο επίκεντρο.




kamikaze.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου