ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ραχήλ Μακρή: "Οι διαρθρωτικές αλλαγές των κυβερνήσεων της ΝΔ οδηγούν στο κλείσιμο της κερδοφόρας ΑΓΕΤ Ηρακλής, στην ανεργία τους εργαζόμενους και σε ζημίες για την Εθνική Οικονομία"

Ο Στέφανος Μάνος ως υπουργός της κυβέρνησης Μητσοτάκη πούλησε την κερδοφόρα ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ στον κύριο ανταγωνιστή της εταιρείας μέσω της ιταλικής μαφίας.
Ο βλακώδης νεοφιλελευθερισμός και η εμμονική προσήλωση στην αποτελεσματικότητα των ιδιωτών οδήγησαν στο κλείσιμο του εργοστασίου.
Η Lafarge αγόρασε την ΑΓΕΤ για να την κλείσει. Η δημόσια τσιμεντοβιομηχανία δεν ήταν μόνο κερδοφόρα, ήταν και αποτελεσματικότερη από την ιδιωτική γαλλική επιχείρηση.
Σήμερα Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014 οι εργαζόμενοι προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη ζητώντας την ακύρωση και των 117 απολύσεων που πραγματοποίησε η Lafarge.
Σήμερα οι εργαζόμενοι αγωνίζονται για να έχουν δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης των οικογενειών τους. Σήμερα το δημόσιο χάνει εκατομμύρια ευρώ καθώς η εταιρεία επιλέγει να δεσμεύει υποδομές που ανήκουν κατά κυριότητα στο κράτος.
Οι μάσκες πέφτουν. Μετά τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις που έφερα στην Βουλή μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου και αποδεικνύουν την εμπλοκή της γαλλικής πολυεθνικής σε παρα-τραπεζικό κύκλωμα, που έβγαζε χρήματα από την Ελλάδα στο εξωτερικό κλέβοντας τα ΑΦΜ ανυποψίαστων πολιτών επισκέφτηκα το εργοστάσιο των τσιμέντων Χαλκίδας.
Όταν οι Κυβερνητικοί βουλευτές Ευβοίας κρύβονταν ήμουν εκεί, δίπλα στους ανθρώπους που αγωνίζονται για το συνταγματικό δικαίωμα στην εργασία.
Από την επίσκεψη μου προέκυψε ότι η εταιρεία κρατά δεκάδες άδειες και παραχωρήσεις  καθώς και υποσταθμό της ΔΕΗ με πάγιο 10.000 με 12.000 ευρώ, παρά το λουκέτο και τις απολύσεις.
Για να διερευνηθούν τα αίτια και η βάση των ανωτέρω καταγγελιών κατέθεσα  την με αριθμ πρωτ 328-2887/24-9-14 Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων.
Ως Βουλευτής  θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι έμπρακτα τους εργαζόμενους και το δημόσιο συμφέρον.
Θα παραμείνω  πάντα δίπλα σε όσους διεκδικούν δίκαια και λογικά αιτήματα και αγωνίζονται εντός των θεσμικών και συνταγματικών ορίων για την ανατροπή μιας κυβέρνησης που δεν διαθέτει πλέον την δημοκρατική νομιμοποίηση

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης - ΑΚΕ:


ΜΑΚΡΗ ΡΑΧΗΛ
Βουλευτής Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ



Κοινοβουλευτική Εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων
ΕΡΩΤΗΣΗ - ΑΚΕ
Προς τους  κ.κ. Υπουργούς:  Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής,
Εσωτερικών
Οικονομικών

ΘΕΜΑ: «Υφίσταται πολιτική βούληση αξιοποίησης των υποδομών της Χώρας ή παραχωρούνται σε εταιρείες όπως η Lafarge για να παραμένουν ανενεργές και να απαξιώνονται;»

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 1ου εξαμήνου 2014 από την ιστοσελίδα της μητρικής εταιρείας Lafarge ο όμιλος Εταιρειών Ηρακλής σημείωσε πωλήσεις ύψους 123,4 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2014 αυξημένες κατά 9,3%, σε σύγκριση με 112,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Οι πωλήσεις της Εταιρείας ανήλθαν σε 110,4 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 8,0%, σε σύγκριση με 102,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ είχε πουληθεί στην γαλλική εταιρεία και κύριο ανταγωνιστή της μέσω της ιταλικής μαφίας που έλεγχε, όπως αποδείχθηκε την Καλτσεστρούτσι από την κυβέρνηση Μητσοτάκη με υπεύθυνο υπουργό αποκρατικοποιήσεων τον Στέφανο Μάνο. Ο Μάνος σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες της εποχής πούλησε τότε την ΑΓΕΤ, γνωρίζοντας, ότι είναι κερδοφόρα με το επιχείρημα ότι αν παρέμενε στο δημόσιο θα έπαυε να έχει κερδοφορία.
Παρά την αύξηση των πωλήσεων ο όμιλος παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο του 2014 ζημιές μετά από φόρους 17,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με ζημιές μετά από φόρους 108,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το πρώτο εξάμηνο του έτους η Εταιρεία παρουσίασε ζημιές μετά από φόρους 10,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με ζημιές 102,5 εκατ. ευρώ μετά από φόρους το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Η ιδιωτική ΑΓΕΤ δεν είναι κερδοφόρα αλλά περιορίζεται στην μείωση των ζημιών. Δεν γνωρίζουμε εάν λόγω αυτών έκλεισε το εργοστάσιο της Χαλκίδος παρά τα εκατομμύρια ευρώ που επένδυε λίγα χρόνια πριν για τον αναχρονισμό του. Δεν γνωρίζουμε εάν η απόλυση των εργαζομένων εντάσσεται στον περιορισμό των κερδών. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η Lafarge πληρώνει ακόμα για να διατηρεί άδειες και εξοπλισμό παρόλο που το εργοστάσιο στην Χαλκίδα δεν λειτουργεί και η τοπική κοινωνία έχει καταδικαστεί στον εφιάλτη της ανεργίας.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με το υπ αριθμ πρωτ 943/8-5-2013 έγγραφο του Λιμενικού Ταμείου Χαλκίδας η χρονική διάρκεια παραχώρησης του χερσαίου χώρου και προβλητών της χερσαίας ζώνης λιμένος Χαλκίδας περιοχής Όρμου Μεγάλου Βαθέως στην ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ  έχει οριστεί έως τις 31/12/2015.
Πέρα από το λιμάνι η εταιρεία κατέχει σειρά αδειών, όπως με ενημέρωσαν οι εργαζόμενοι και περιγράφονται σε έγγραφα των αρμόδιων υπηρεσιών.
Επιπρόσθετα ενημερώθηκα ότι η εταιρεία συνεχίζει να διαθέτει υποσταθμό 150.000 Volt σε ιδιόκτητο χώρο και να καταβάλει πάγιο στη ΔΕΗ της τάξης των 10.000 με 12.000 ευρώ.   

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1.    Αληθεύουν τα καταγγελλόμενα για διατήρηση των υποδομών του εργοστασίου των τσιμέντων Χαλκίδας παρά το λουκέτο της Lafarge και την συνεχιζόμενη απόλυση των εργαζομένων;
2.    Διατηρεί η εταιρεία το λιμάνι μέχρι τις 31/12/2015;
3.    Αληθεύει ότι το ύψος του ανταλλάγματος για την παραχώρηση του λιμανιού έχει παγώσει στο ποσό του 2010 μετά από αίτημα της εταιρίας;
4.    Πόσες και ποιές άδειες έχουν εκδοθεί από την αυτοδιοίκηση και την κεντρική διοίκηση για την εταιρεία;
5.    Μέχρι πότε ισχύουν;
6.    Ποίο είναι το κόστος διατήρησης και ανανέωσης τους, εάν υπάρχει;
7.    Αληθεύει ότι η εταιρεία διατηρεί υποσταθμό της ΔΕΗ σε ιδιόκτητο χώρο δίπλα στο εργοστάσιο;
8.    Πόσο είναι το πάγιο του Υποσταθμού;
9.    Έχει κατατεθεί αίτημα από την εταιρία για διακοπή της ηλεκτροδότησης του υποσταθμού;
10.  Έχει καταθέσει η εταιρία αίτημα αλλαγής χρήσης του εργοστασίου των τσιμέντων Χαλκίδας;
11.  Εάν ναι, πότε;
12.  Προτίθεται η Ελληνική Κυβέρνηση να αξιοποιήσει το λιμάνι που παρακρατεί η εταιρεία ενώ δεν παράγει τίποτα με αποτέλεσμα να απαξιώνεται εξοπλισμός εκατομμυρίων ευρώ και να μην είναι δυνατή η αξιοποίηση των υποδομών της Χώρας;
Επιπρόσθετα ζητείται η κατάθεση στην Εθνική Αντιπροσωπεία οποιαδήποτε εγγράφου τεκμηριώνει τις απαντήσεις σας στις ανωτέρω ερωτήσεις;



Αθήνα, 24/9/2014
Η ερωτώσα Βουλευτής,
Μακρή Ραχήλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου