ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Αγνώριστη η Τζούλι Μασίνο! Δείτε την με μαγιό και θα πάθετε πλάκα! [photo]

Από την Κορύνα Μανταγάρη

Ανανεωμένη και γεμάτη αισιοδοξία για τη ζωή, η Τζούλι Μασίνο δεν διστάζει να... ποζάρει στο φακό του YOU χωρίς photoshop και να τα πει έξω από τα δόντια!

Η τραγουδίστρια, που είχε μαθητές τον Ρέμο και τον Ρουβά, μιλά για τη νέα της ζωή, μας αποκαλύπτει το μυστικό της για το πώς κατάφερε να χάσει 30 ολόκληρα κιλά αλλά και για τον έρωτα που περιμένει να τη συγκλονίσει!

Τρόμαξα να τη γνωρίσω… Αν και έχει περάσει από 15 χειρουργεία, η Τζούλι, γεμάτη θετική ενέργεια, κλείνει το μάτι στη ζωή! Με μια σπουδαία πορεία στην παλιά νυχτερινή Αθήνα, μας λέει τα πάντα για τον αγαπημένο της μαθητή Τάκη Ζαχαράτο αλλά και την άποψή της για τη Δέσποινα Βανδή!

Έχεις μείνει η μισή, για να μην πούμε λιγότερο από μισή. Πώς το κατάφερες;

Έβαλα στόχο πριν από τρία χρόνια και συνολικά έχασα 30 κιλά. Μια ολόκληρη ζωή ήμουν αδύνατη. Όταν πήγα στο «Fame Story» άρχισαν τα προβλήματα υγείας, πήρα πολλά φάρμακα, έχασα τον έλεγχο με το φαγητό, δεν σεβάστηκα την Τζούλι και πάχυνα. Μπορεί να είμαι κοκέτα και να προσέχω πάντα τα ρούχα που φοράω, το μακιγιάζ μου και τα κοσμήματά μου, αλλά άφησα στην άκρη το
«Τζουλάκι», την κοπελίτσα που είχα μέσα μου, που δεν έκανε συμβιβασμούς στη ζωή της. Όταν έχασα τα κιλά ξεκίνησε η δύσκολη μάχη με τον διαβήτη, την οποία δίνω ακόμα. Τώρα μου χορηγείται ινσουλίνη. Στόχος μου είναι μια μέρα να σταματήσω τις ενέσεις αυτές.

Ακολουθείς κάποια συγκεκριμένη δίαιτα;

Έχω αλλάξει όλη μου τη διατροφή. Στην αρχή με βοήθησαν κάποια έτοιμα γεύματα μιας εταιρείας που τρως και αδυνατίζεις. Έτρωγα κάθε τρεις ώρες. Μετά είπα στον εαυτό μου: «Τζούλι αφού είσαι καλή μαγείρισσα, μπορείς να το κάνεις μόνη σου». Έτσι άρχισα να μαγειρεύω. Ξεκινάω την μέρα μου ετοιμάζοντας το πρωινό μου, με τοστ ή σάντουιτς, μήλο ή πορτοκαλάδα, ή γάλα με βρόμη, και κάθε δύο μέρες φτιάχνω για μεσημεριανό κοτόπουλο με λαχανικά ή ρύζι βραστό, και σερβίρω σε ωραία πιάτα. Θέλω γύρω μου ομορφιές, χαρούμενα τραπεζομάντιλα, πετσέτες και μαχαιροπίρουνα, σαν να είναι μια special μέρα.

Γυμνάζεσαι;

Τους τελευταίους τρεις μήνες έχω σταματήσει τη γυμναστική γιατί αντιμετώπισα πρόβλημα με τη μέση μου. Πριν από τρία χρόνια ξεκίνησα να γυμνάζομαι μαζί με την Κατερίνα Θάνου, με την οποία είμαστε φίλες από παλιά, και τώρα συνεχίζω μόνη μου.

Ποια είναι η γνώμη σου για τις πλαστικές επεμβάσεις και τα botox;

Botox δεν θέλω να κάνω, αλλά σκέφτομαι σοβαρά να κάνω πλαστική στην κοιλιά μου. Μετά από δύο χειρουργεία, αλλά και λόγω ηλικίας και των πολλών κιλών που έχασα, πρέπει να κάνω μια επέμβαση για να διορθώσω τη χαλάρωση. Ξέρεις είχα πολλά προβλήματα υγείας και έχω κάνει πολλές εγχειρήσεις αλλά αυτά τα αφήνω πίσω μου.

Γιατί δεν θέλεις να κάνεις botox;

Νιώθω τόσο καλά με τον εαυτό μου που δεν θέλω να κάνω καμία… επιδιόρθωση. Έφτιαξα τα δόντια μου και αμέσως άλλαξε το χαμόγελό μου, ο κολλητός μου Ioannis Angelo μού έκανε μαθήματα μακιγιάζ κι έτσι έμαθα ποια χρώματα με κολακεύουν. Βρήκα τον εαυτό μου με τη νέα κουπ και τις ξανθές ανταύγειες του Κωνσταντίνου Δόσση. Ένιωσα καλά με το σώμα μου και έκανα τα tattoos που ήθελα μια ολόκληρη ζωή αλλά δεν τα έκανα γιατί δεν μου άρεσα όπως ήμουν! Το θέμα δεν είναι να είσαι τέλεια -κανείς δεν είναι- αλλά να νιώθεις μέσα σου Α΄ ποιότητα. Έτσι αισθάνομαι κι εγώ και αυτή είναι η αληθινή Τζούλι Μασίνο. Νιώθω όμορφη όταν φοράω τις δημιουργίες της ΜΑΤ Fashion που μου επιλέγει η stylist μου Nikol και όταν κάθε 15 μέρες κάνω τα νύχια μου στο salon «Νότας Nails». Από τη στιγμή που δεν έχω ρυτίδες, δεν θέλω να γίνω Barbie doll.



youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου