ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Θεοφανία Παπαθωμά: «Το θέλαμε πολύ αυτό το μωρό!»

Συνέντευξη στην Σόνια Καζόνι
Έχοντας μπει στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης, η Θεοφανία Παπαθωμά και ο Γρηγόρης Πετράκος περιμένουν με αγωνία να σφίξουν στην αγκαλιά τους το
κοριτσάκι τους, ένα μωρό που, όπως αποκαλύπτει, ήθελαν και οι δύο πολύ.
Ερωτευμένη και ενθουσιασμένη, η Θεοφανία μιλάει για τα νέα δεδομένα της ζωής της.


Λίγους μήνες πριν, ο πρώην σύζυγός σου, Πασχάλης Τσαρούχας, είχε πει σε συνέντευξή του στο People ότι, ως νομικός, ήσουν η πληρεξούσια δικηγόρος του για να βγει το διαζύγιό σας. Αυτό τον καιρό εργάζεσαι ως δικηγόρος;
Όχι, δεν εργάζομαι ως δικηγόρος, αλλά, αν έχω χρόνο και διάθεση, βοηθάω φίλους μου σε οτιδήποτε χρειάζονται. Είναι μια πρόσθετη ιδιότητα, χρήσιμη κάποιες φορές. Μου αρέσει κι εμένα να μη χάνω την επαφή.




Το διαζύγιό σας ήταν ειρηνικό, πολιτισμένο και φιλικό. Έπαιξε ρόλο σε αυτό το ότι έχετε ένα παιδί μαζί;
Σέβομαι το παιδί πολύ, αλλά καταρχήν σέβομαι τον εαυτό μου και κατ’ επέκταση και τον άνθρωπο, με τον οποίο μοιράστηκα τη ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια. Οι διαταραγμένες σχέσεις δεν είναι ωραίο να υπάρχουν στη ζωή μας. Μας κάνουν κακό και μας κρατούν πίσω. Οφείλουμε να είμαστε ώριμοι και συνειδητοποιημένοι, ιδιαίτερα όταν υπάρχει ένα παιδί στη μέση. Πρέπει να τo προστατέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Η καλύτερη προστασία είναι να νιώθει ότι οι γονείς του εξακολουθούν να αγαπιούνται και ότι είναι ενωμένοι. Οπότε, μην κάνεις την καρδιά σου πέτρα, άνοιξέ την καλύτερα και μόνο κερδισμένος θα βγεις.

Πόσο εύκολο είναι για ένα πρώην ζευγάρι να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του, κρατώντας μόνο την αγάπη και τους κοινούς στόχους που προκύπτουν από την ύπαρξη ενός παιδιού, και να προσπεράσει τις δυσκολίες που οδήγησαν στο διαζύγιο;
Είναι πιο εύκολο από το να διατηρείς την κόντρα και τις δυσκολίες με κάθε τρόπο. Είναι εξουθενωτικό να διαιωνίζεις μια κατάσταση άβολη, η οποία προέκυψε κάποια στιγμή, από συγκεκριμένες συνθήκες, για κάποιους λόγους, οι οποίοι ίσως και να μην υπάρχουν πια. Άλλωστε, η μεγαλύτερη δυσκολία που προκύπτει από τη συμβίωση δεν υπάρχει πια.





Νιώθεις πως ο Πασχάλης είναι ένας από τους ανθρώπους, στους οποίους μπορείς να στηρίζεσαι, γιατί υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση;
Ο Πασχάλης είναι ο πατέρας του παιδιού μου, άρα συγγενής μου. Το σημαντικό είναι να μπορεί να στηρίζεται το παιδί μου σε αυτόν. Εγώ δεν αισθάνομαι την ανάγκη στήριξης. Ποτέ δεν την αισθάνθηκα, από μικρό παιδί. Η αίσθηση της μοναξιάς, παρά τη θλίψη, ορισμένες φορές μού δίνει ελευθερία και δύναμη. Από τότε που γέννησα τον Αχιλλέα, βέβαια, δεν έχω αισθανθεί ούτε μία στιγμή μόνη μου.

Σε πρόσφατη συνέντευξή σου είχες πει πως «Μια γυναίκα πρέπει να είναι επιβεβαιωμένη, να αγαπιέται πολύ». Αυτό είναι κάτι που το νιώθεις έντονα στην παρούσα φάση της ζωής σου;

Είναι όμορφη αυτή η περίοδος της ζωής μου. Αισθάνομαι ευτυχισμένη και γαλήνια. Το ζητούμενό μου στη ζωή είναι η αγάπη. Θέλω να με πλημμυρίζει κάθε στιγμή. Να τη δέχομαι και να τη δίνω απλόχερα και ποικιλοτρόπως προς πάσα κατεύθυνση. Νομίζω πως είμαι σε καλό δρόμο. Νιώθω ευλογημένη που θα φέρω στον κόσμο άλλο ένα παιδί.

Έχεις πει πως στη ζωή αυτό που μετρά είναι να βρεις το άλλο σου μισό, έναν άνθρωπο με τον οποίο θα μπορείς να μοιράζεσαι τα πάντα. Αυτό είναι που έχεις βρει στο πρόσωπο του Γρηγόρη Πετράκου;
Ο Γρηγόρης είναι καταρχήν χάρμα οφθαλμών και ώτων. Όταν τραγουδάει, παίζει κιθάρα ή γράφει μουσική, δημιουργεί μαγεία! Και μόνο γι’ αυτό τον αγαπώ! Είναι ευγενής και καλλιεργημένος, με μεγάλα αποθέματα αγάπης. Η σχέση μας θα δοκιμαστεί στο χρόνο, αυτό είναι σίγουρο, και ελπίζω πως θα καταφέρει να αποδείξει ότι και οι δύο έχουμε βρει το άλλο μας μισό.

Πόσο εύκολο είναι για ένα ζευγάρι να είναι και οι δύο αναγνωρίσιμοι;
Δεν είναι πάντα ωραίο. Το ότι ο καθένας έχει άποψη και μπορεί να πει οτιδήποτε για σένα, και μάλιστα με σιγουριά, δεν είναι πάντα ευχάριστο. Είναι, όμως, αναγκαίο κακό, το συνηθίζεις. Προσπαθώ να το βλέπω από τη θετική του πλευρά.

Σε ενόχλησε όταν είδες δημοσιευμένες τις πρώτες φωτογραφίες με το σύντροφό σου;
Όταν δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες, ήμασταν ήδη ένα χρόνο μαζί με τον Γρηγόρη. Ήξερα ότι δεν θα έμενε κρυφό για πάντα. Οι φωτογραφίες σε προσωπικές στιγμές, όταν δεν το γνωρίζεις, είναι βιασμός της προσωπικής σου ζωής. Είναι κακόβουλο και χυδαίο. Έχει σκοπό την εκμετάλλευση και το κέρδος. Εννοείται ότι με ενοχλεί.

Σε λίγους μήνες περιμένετε το μωράκι σας. Ήταν κάτι που το επιδιώξατε ή ήρθε ξαφνικά;

Μπήκα αισίως στον 6ο! Είμαι πολύ χαρούμενη. Το θέλαμε πολύ αυτό το μωρό. Νιώθω ευγνώμων για αυτό το θείο δώρο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο, μεγαλύτερη ευλογία στη ζωή. Γι’ αυτό πρέπει να τιμούμε τα παιδιά. Είναι η παρουσία του Θεού στη ζωή μας.

Σε αυτή τη δεύτερη εγκυμοσύνη είσαι λιγότερο αγχωμένη απ’ ό,τι στην πρώτη;

Νιώθω πολύ ανάλαφρη σε αυτή την εγκυμοσύνη μου. Αισθάνομαι ότι μπορώ να τρέξω, να χορέψω, να παίξω μπάλα! Έχω πάρει μόνο έξι κιλά, τρέφομαι σωστά, κάνω γιόγκα κάθε πρωί, για εγκύους βέβαια. Τη σνόμπαρα στην αρχή, μετά το crossfit, αλλά τώρα, στον 6ο, την εκτίμησα δεόντως! Είναι αστείο, γιατί ξεχνάω πως είμαι έγκυος και το συνειδητοποιώ από την κοιλιά της δασκάλας. Όχι, δεν έχω άγχος, δεν ανησυχώ για κάτι. Είναι όλα γνώριμα.

Ξέρεις αν το μωράκι σας είναι αγόρι ή κορίτσι;

Είναι κοριτσάκι. Όλοι μας το έλεγαν για κάποιο λόγο, αλλά κι εμείς το ξέραμε από την αρχή. Βάψαμε το δωμάτιο ροζ πριν συλληφθεί το μωρό. Μάλλον το καλέσαμε.

Πώς αντιμετωπίζει ο μικρός Αχιλλέας το γεγονός πως θα αποκτήσει αδελφάκι; Είναι κάτι που σου ζητούσε;
Είναι πολύ χαρούμενος. Το ζητούσε συνέχεια. Όταν είδε το έμβρυο στο πρώτο υπερηχογράφημα, είπε: «Αυτό είναι κορίτσι, δεν το βλέπετε;». Χάρηκε, παρότι ήθελε αγόρι για να παίζουν μαζί. Θέλει να πατήσει ένα κουμπί και να βγει το μωρό έξω τώρα. Δεν μπορεί να περιμένει. Μετράει τις μέρες. Μου χαϊδεύει συνέχεια την κοιλιά, του λέει τραγουδάκια. Είναι πολύ συγκινητικό.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του Γρηγόρη που σε κάνουν να πιστεύεις πως θα γίνει ένας καλός μπαμπάς;

Είναι γλυκός, τρυφερός και καλοσυνάτος. Δεν θυμώνει ποτέ, δεν έχει νεύρα και ελπίζω να μην αποκτήσει τώρα!


Έχεις την αγωνία «πώς θα καταφέρω να μη νιώσει παραμελημένο το πρώτο παιδί, όταν έρθει το δεύτερο;», την οποία έχουν οι περισσότερες μητέρες;

Όχι. Ο Αχιλλέας είναι ιδιαίτερο παιδί. Αγαπάει πολύ τα παιδιά. Τρελαίνεται για τα μωρά και δεν ζηλεύει καθόλου. Μου λέει ότι θα πρέπει να αγαπάω το μωρό περισσότερο από τον ίδιο, γιατί είναι πιο σημαντικό κι επειδή είναι μωρό, το έχει ανάγκη. Κι αν δεν το αγαπάω περισσότερο, θα το αγαπάει εκείνος περισσότερο από όλους – και από μένα!

Ο γάμος είναι στα σχέδιά σας;
Δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμη.

Σε ενόχλησε που κάποιοι σχολίασαν πως «χρησιμοποιείτε την προσωπική σας ζωή ως διαφήμιση», όταν έπαιξες στο βιντεοκλίπ του Γρηγόρη για το τραγούδι «Σήμερα σε αγαπώ τόσο πολύ»;
Φαντάζεσαι να τραγουδάει ο αγαπημένος μου τον έρωτά του και να παίζει στο κλιπ άλλη; Πολύ αστείο. Και μάλιστα ως σκηνοθέτης να το έχω αποφασίσει εγώ και να την έχω επιλέξει κιόλας. Διαστροφικό! Όχι, εγώ σκέφτομαι πιο απλά. Αγαπώ, δίνω. Το συγκεκριμένο τραγούδι, βέβαια, είναι τόσο όμορφο, που ακόμα κι αν δεν είχαμε σχέση, θα ήθελα να παίξω στο βιντεοκλίπ.

Ο λόγος που επέλεξες να παίξεις στο συγκεκριμένο κλιπ ήταν και για να στηρίξεις το σύντροφό σου;
Δεν γράφονται τέτοια τραγούδια πια. Είναι άλλης εποχής. Δεν νομίζω ότι ένα τέτοιο τραγούδι χρειάζεται στήριξη. Το στηρίζει ο κόσμος, όλοι οι ερωτιάρηδες της γης. Θα βρει τη θέση του εύκολα μέσα στην αιωνιότητα. Το καθετί στην Τέχνη κατέχει τη θέση του, ειδικά αν είναι προϊόν αγνής πρόθεσης και μεγάλου ταλέντου. Το «Σήμερα σ’ αγαπώ τόσο πολύ» είναι ένα τέτοιο!

Και, όπως είπες και παραπάνω, το σκηνοθέτησες κιόλας. Πώς προέκυψε αυτό;
Το έκανα γιατί μου το ζήτησε ο Γρηγόρης. Μου άρεσε που με εμπιστεύτηκε και που ήταν σίγουρος ότι θα το κάνω πολύ καλό, όπως έλεγε. Επίσης, το τραγούδι άγγιξε την ψυχή μου και μου δημιούργησε εικόνες. Δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Σε αυτό το κλιπ υπάρχει ο Γρηγόρης μέσα από τα μάτια μου, όπως τον βλέπω εγώ. Μου αρέσει αυτό! Μου αρέσει να δημιουργώ όμορφα πράγματα. Η σκηνοθεσία σ’ το επιτρέπει αυτό. Είναι συνολική επιμέλεια του θεάματος. Ολοκληρωμένη έκφραση.

Τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης, έχεις αντιμετωπίσει την αγωνία τού «μπορεί να μείνω χωρίς δουλειά»;
Δεν έχω τέτοια αγωνία. Πιστεύω στη θεία πρόνοια. Δουλειά υπάρχει πάντα και έρχεται όταν τη χρειάζεσαι, και μάλιστα η κατάλληλη στον καθένα. Έτσι, όταν καμιά φορά θέλω να γίνουν πράγματα και δεν γίνονται, δεν απογοητεύομαι, γιατί ξέρω ότι δεν ήρθε η ώρα ακόμη ή ότι αυτό που δεν έγινε απλώς δεν ήταν για μένα.

Έχεις πει «όχι» σε προτάσεις στο θέατρο ή το σινεμά, γιατί δεν θέλεις να κάνεις εκπτώσεις, παρόλο που οι δουλειές στο χώρο έχουν μειωθεί και συνήθως δεν είναι πλέον καλοπληρωμένες;

Έχω την κακή συνήθεια να πηγαίνω μόνο σε δουλειές που μου λένε κάτι. Ακούω την εσωτερική μου φωνή και επιλέγω. Τις ελάχιστες φορές που δεν το έκανα και αποφάσισα με κριτήρια άλλων και όχι δικά μου το μετάνιωσα. Υπάρχει η άποψη ότι είναι κρίση και πρέπει να δέχεσαι τα πάντα. Δεν συμφωνώ, αυτά που χάνεις είναι περισσότερα απ’ αυτά που κερδίζεις. Το χρήμα δεν είναι το παν. Δεν πεινάμε, για το παραπάνω προσπαθούμε. Πρέπει να σεβόμαστε τον εαυτό μας και τις ανάγκες μας. Είμαστε καλλιτέχνες, δουλεύουμε με την ψυχή μας, όχι με τα χέρια μας, όπου το συναίσθημα δεν έχει σημασία, ή μόνο με το μυαλό μας, όπου το συναίσθημα πρέπει να το αφαιρέσεις, για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.

Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το πέμπτο σου παιδικό βιβλίο, Αμαλασούνθα – Η Νεράιδα της Νύχτας. «Ένα παραμύθι νανούρισμα… Ένα παραμύθι για όνειρα γλυκά!», όπως το έχεις περιγράψει. Πώς προέκυψε η επιθυμία να γράψεις ένα νανούρισμα;

Τραγουδάω στον Αχιλλέα πριν κοιμηθεί από μωρό. Ήθελα, λοιπόν, να του τραγουδήσω την αγάπη μου και να τον κοιμίσω γλυκά. Έτσι, μου ήρθε η ιδέα του νανουρίσματος. Όλα τα μωρά του κόσμου δικαιούνται ένα γλυκό νανούρισμα, για να κοιμούνται ήσυχα και ευχαριστημένα. Έτσι, αυτή τη στιγμή το προσφέρω με όλη μου την αγάπη σε όλα τα παιδιά του κόσμου, γεννημένα και αγέννητα. Ο Γρηγόρης έγραψε την πιο ωραία μελωδία σε νανούρισμα που έχεις ακούσει ποτέ! Είναι τόσο όμορφο! Θα κυκλοφορήσει μαζί με το παραμύθι της νεράιδας Αμαλασούνθας που εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες των παιδιών, τέλη Οκτωβρίου από τις εκδόσεις Διάπλαση.

Το Αμαλασούνθα είναι ένα όνομα λίγο δύσκολο να το προφέρει ένα παιδί…

Το Αμαλασούνθα είναι ιδανικό όνομα για νεράιδα. Ονειρικό! Τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη, μαθαίνουν τα πάντα πολύ εύκολα. Οι μεγάλοι έχουμε πρόβλημα, γιατί έχουμε το σκληρό συνεχώς γεμάτο και το μυαλό απασχολημένο με άχρηστες κυκλικές σκέψεις.


Στο μικρό Αχιλλέα έχεις διαβάσει το παραμύθι που έγραψες;
Εννοείται. Του τα διαβάζω αμέσως μόλις τα γράψω. Βλέπω αν του αρέσει, σε ποια σημεία γελάει. Τα παιδιά έχουν τελείως διαφορετική αντίληψη από τη δική μας. Πρέπει να τα αφήνουμε να επιλέγουν μόνα τους. Δεν πρέπει να τα επηρεάζουμε.

Στο facebook σου σχολίασες πως συντάσσεσαι με κείμενο του Μάνου Χατζιδάκι με τίτλο «Επιθυμώ να στείλω στο διάβολο κάθε άνθρωπο που δεν με σέβεται». Τον τελευταίο καιρό έχεις νιώσει πιο έντονα την ασέβεια προς το πρόσωπό σου;

Καταπληκτική φράση! Μακάρι να την είχα πει εγώ. Πάντοτε είχα πρόβλημα με την ασέβεια και είναι αυτό που με εξοργίζει περισσότερο από καθετί. Βέβαια, κάποια στιγμή κατάλαβα ότι η ασέβεια πλήττει τον ασεβή και όχι εμένα, είναι δικό του πρόβλημα δηλαδή, και έτσι ησύχασα. Το δικό μου θέμα είναι να μην ασχολούμαι μαζί του. Αυτή είναι η έννοια του «στέλνω στο διάβολο». Τώρα, αν χρειαστεί να το κάνω και πανηγυρικά, ακόμα καλύτερα! Τον τελευταίο καιρό με σέβονται σαν Παναγία. Νιώθω ευλογημένη! Είμαι ευγνώμων!

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου