ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Η Ελένη Μενεγάκη παραδέχεται την εγκυμοσύνη της (BINTEO)

Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίτερα στο πλατό της Ελένης Μενεγάκη, που καλημέρισε τους τηλεθέατες με φόντο το στολισμένο δέντρο .

Η παρουσιάστρια του Alpha, εμφανίστηκε στη σημερινή εκπομπή με μία μαύρη φαρδιά τουαλέτα που έδενε στον λαιμό. Η ανησυχία της ήταν μήπως λυθεί ο κόμπος του φορέματος και γίνουν αποκαλύψεις: «Θέλω να σας πω ότι δεν πρόλαβα να δοκιμάσω ένα άλλο φόρεμα γιατί ετοιμάστηκα στα τελευταία 30 δεύτερα. Τώρα μπορεί να μου τη "βαρέσει" και να δοκιμάσω κάτι ακόμα. Γιατί, έχω μία αγωνία ότι αν λυθεί (το φόρεμα), θα πέσει όλο το φόρεμα. Και τώρα στην κατάσταση που είμαι δεν είμαι για τέτοια σέξι εμφάνιση. Άσε δεν είμαι για τέτοια έκπληξη!» είπε στην κάμερα της εκπομπής της.

Δείτε το απόσπασμα:



Peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου