ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Σμαράγδα Καρύδη: Γιατί να πάω στην εκπομπή του Αθερίδη;

Στην κάμερα της εκπομπής «Με το Καλημέρα» μίλησε η Σμαράγδα Καρύδη το πρωί της Τετάρτης και αναφέρθηκε στην εκπομπή «Αργά» που παρουσιάζει ο Θοδωρής Αθερίδης.



Η ηθοποιός δήλωσε πως δεν θέλει να βρεθεί καλεσμένη του παρουσιαστή και είπε: «Γιατί να πάω, τι να πούμε; Τα έχουμε πει όλα. Δεν χρειάζεται να μας βλέπει και ο κόσμος».

Ακόμη είπε: «Ο Θοδωρής κάνει κάτι πιο δύσκολο από ό,τι κάνω εγώ. Έχει να μιλήσει κάθε φορά με πολλά και διαφορετικά πρόσωπα και να κάνει συνεντεύξεις - κάτι που είναι δύσκολο. Το δικό μου είναι πιο συγκεκριμένο».

Τέλος σχολίασε και το ενδεχόμενο να παρουσιάσει μία δική της πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή: «Έχω θέμα με το πρωινό ξύπνημα αλλά δεν είμαι και παρουσιάστρια. Δεν έχω βλέψεις για εκπομπές, δεν με ενδιαφέρει να παρουσιάσω κάτι άλλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου