ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;»- που και γιατί το είπε πασίγνωστος παρουσιάστης

Είναι νεόκοπος δημοσιογράφος και παρουσιαστής. Ύπανδρος προσφάτως, περισπούδαστος και επηρμένος καθώς πιστεύει ότι ..κάνει σχολή με την ...

κομπορρημοσύνη και την τιποτολογία που πασπαλίζει με μπόλικη φαιδρή θεατρικότητα. Κατά την διάρκεια των διακοπών του στη Νάξο, θέλησε να φάει σε πολύ γνωστή ταβέρνα, που προτιμούν όσοι γνωρίζουν…. Πήγε και ζήτησε τραπέζι. Του είπαν ότι είναι κλεισμένοι και ότι πρέπει να κάνει κράτηση, όπως όλοι οι πελάτες. Τον εξόργισε σε τέτοιο βαθμό ότι δεν τον αναγνώρισαν που άρχισε να φωνάζει «ξέρετε ποιος είμαι εγώ ρε που θα μου πείτε να κάνω κράτηση; Επιβεβαιώνεται τελικά ότι η έκθεση στο γυαλί τρελαίνει!

usay.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου