ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

«Μικρή ήμουνα υπέρβαρη και όλοι γελούσαν μαζί μου»... Ποιά το είναι;

Αναγνωρίζετε το... μουτρωμένο κοριτσάκι της φωτογραφίας;

Το κοριτσάκι της φωτογραφίας αναπολώντας την παιδική της ηλικία, δήλωσε πως, «ήμουν χοντρή και όλοι γελούσαν μαζί μου» και συνέχισε λέγοντας:



«Σπούδασα σε σχολείο θηλέων και οι συμμαθήτριές μου με κορόιδευαν επειδή η μύτη μου ήταν τεράστια, τα μαλλιά μου καστανά και πολύ σγουρά και ήμουν υπέρβαρη!».

Το πραγματικό της όνομα είναι Stefani Joanne Angelina Germanotta, ενώ το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο, με το οποίο έγινε διάσημη, αποτελεί αναφορά στο τραγούδι των Queen: «Radio Ga-Ga».

Δεν είναι άλλη από την 28χρονη εκκεντρική σταρ της ποπ, Lady Gaga, που γεννήθηκε στις 28 Μαρτίου 1986 στη Νέα Υόρκη.







newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου