ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Ανέκδοτο: Ο “ματάκιας” … παπαγάλος !

Ο τύπος έχει έναν παπαγάλο και τον αφήνει να κάνει μάτι. Έτσι, ο παπαγάλος έχει γίνει εξπέρ στα σεξουαλικά. Μια μέρα, όμως, παντρεύεται ο τύπος, οπότε του το λέει του παπαγάλου καθαρά:

“Τέρμα. Από δω και μπρος δεν θα ξαναμπείς ποτέ στο δωμάτιό μου, αλλιώς θα σε καθαρίσω…”.


Έτσι και γίνεται. Πρώτη νύχτα του γάμου, λοιπόν, ο παπαγάλος κάθεται απ’ έξω και ακούει. Μέσα, το ζεύγος φτιάχνει τη βαλίτσα του. Δεν κλείνει, όμως.
“Αγάπη μου”, λέει η σύζυγος, “λέω να κάτσω από πάνω…”.
“Κάτσε, αγάπη μου”, λέει ο σύζυγος. Κάθεται, αλλά η βαλίτσα δεν κλείνει.
“Λέω να κάτσω εγώ από πάνω”, λέει ο σύζυγος, που είναι… πιο βαρύς. Κάθεται κι αυτός, αλλά πάλι δεν κλείνει η βαλίτσα.
Τι να κάνουν, λοιπόν, την κοιτάζουν από δω, την κοιτάζουν από κει, και στο τέλος λέει η σύζυγος:
“Αγάπη μου, νομίζω ότι θα είναι καλύτερα, αν κάτσουμε και οι δύο από πάνω…”. Με το που το λέει αυτό, λοιπόν, μπαίνει με χίλια ο παπαγάλος στο δωμάτιο και λέει:
“Αφεντικό, αυτό θα το δω κι ας πεθάνω…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου