ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Οργή Παπαδάκη για τη δημοσιότητα που πήρε η συμμετοχή του γιου του στο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Kάνει τον γύρο του διαδικτύου η είδηση ότι ο Φοίβος Παπαδάκης, γιος του γνωστού δημοσιογράφου, είναι ένας από τους έξι νέους που συμμετέχουν στο προεκλογικό σποτ της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ.






Ο Γιώργος Παπαδάκης έγινε έξαλλος με τη δημοσιότητα που πήρε το θέμα και στο τέλος της σημερινής εκπομπής έστειλε αυστηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: «Θα ήθελα ένα μήνυμα να στείλω προσωπικό. Αγαπάω πάρα πολύ τους συνεργάτες μου και τους θεωρώ οικογένειά μου, δεν θα ανεχτώ ποτέ να πει κάποιος κάτι εναντίον συνεργατών μου ή να παραβιάσει τα προσωπικά τους δεδομένα. Θεωρώ οικογένειά μου τους συνεργάτες μου. Η φυσική μου οικογένεια... η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, το εγγόνι μου... Όποιος διανοηθεί να τα βάλει με κάποιο μέλος από την οικογένειά μου θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα! Δυστυχώς έχω το προνόμιο να τα λέω από την τηλεόραση. Καλημέρα Ελλάδα"!






Zappit.gr

1 σχόλιο: