ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Dr Χρίστος Αναστασίου Λιόλιος: Μαζί για ένα καλύτερο Αύριο..


Συμπατριώτες, Φίλες και φίλοι
Η συμμετοχή μου στην εκλογική αναμέτρηση της 25 Ιανουαρίου σαν υποψήφιος βουλευτής στην Π.Ε. Γρεβενών, είναι πράξη ευθύνης και καθήκοντος.



Η απόφαση της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου –Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο των Εθνικών εκλογών με τιμά και με γεμίζει ευθύνη
Σε μια κρίσιμη και καθοριστική περίοδο για την πατρίδα μας η συμμετοχή όλων μας είναι καθήκον για το αύριο της ζωής μας κυρίως των παιδιών μας , της νέας γενιάς της Ελλάδος
Θέλω να προσθέσω στον κοινό μας αγώνα την γνώση και την εμπειρία που απέκτησα στην μέχρι τώρα πορεία μου ως άνθρωπος και επιστήμονας. Ζω ανάμεσα σας εδώ και τριάντα πέντε χρόνια στα Γρεβενά με την οικογένεια μου, την σύζυγό μου Αφροδίτη Φαρμακοποιό και την κόρη μου Όλγα – Ιωάννα επίσης φαρμακοποιό
Επί τριάντα δύο χρόνια προσέφερα τις υπηρεσίες μου στο Νοσοκομείο Γρεβενών ως Διευθυντής της Καρδιολογικής κλινικής.
Η συμβολή και το έργο στην αυτοδιοίκηση επί σειρά ετών τόσο στο Δήμο όσο και στη Νομαρχία, όπου χρημάτισα πρόεδρος του Δημοτικού και Νομαρχιακού συμβουλίου μου έδωσαν την δυνατότητα και την ευκαιρία να γνωρίσω τα θέματα του τόπου και να αντιμετωπίσω ουσιαστικά πολλά υπαρκτά ζητήματα του τόπου μας και των συμπολιτών μου
Αυτή η κοινή μας πορεία – πορεία ζωής στα Γρεβενά, μου δίνει σήμερα την ευκαιρία και το δικαίωμα να σας καλέσω να εμπιστευτείτε και να στηρίξετε την προσπάθειά μου με τον αγώνα και την ψήφο σας

Ο τόπος μας αξίζει
Η πατρίδα μας μπορεί

Μαζί για ένα καλύτερο Αύριο


ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Dr Χρίστος Αναστασίου Λιόλιος
Υποψήφιος Βουλευτής
Π.Ε. Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου