ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Τι θέλουν οι άντρες στο κρεβάτι; 6 αγόρια μας αποκάλυψαν...


Όσο καυτό, υπέροχο, τρελό είναι το σεξ που κάνεις με τον σύντροφό σου θα πρέπει να παραδεχτείς κάτι... Πάντα αναρωτιέσαι αν υπάρχουν και άλλα πράγματα που θέλει από σένα στην κρεβατοκάμαρα...
Και οι πιθανότητες λένε πως κάτι δεν σου λέει... Είτε επειδή ντρέπεται είτε επειδή σκέφτεται πως θα τον παρεξηγήσεις.


Ρωτήσαμε 6 αγόρια να μας πουν τι θέλουν από τις παρτενέρ τους στο κρεβάτι, αλλά σπάνια ζητάνε...

"Να με κυριαρχεί, να παίρνει πρωτοβουλίες, να μην χρειάζεται να της ζητάω πράγματα. Να τα κάνει εκείνη από μόνη της. Το να τα ζητάω μικραίνει την επιθυμία μου.
Αλέξης. 30 ετών

"Πάντα ήθελα να πάρω ένα μαντίλι και να δέσω τα χέρια της κοπέλας μου στο κρεβάτι. Αλλά πάντα έχω αναστολές να το κάνω. Μπορεί να το πάρει άσχημα".
Βασίλης, 21 ετών

"Απολαμβάνω τις στιγμές που η γυναίκα γίνεται δημιουργική, επιθετική και αυτοσχεδιάζει. Είναι πολύ δύσκολο, όμως, να της πώς να γίνει πιο αυθόρμητη γιατί μπορεί να θεωρήσει πως δεν μου αρέσει το σεξ που ήδη κάνουμε".
Αντρέας, 27 ετών

"Η κοπέλα μου θέλω να μου κάνει όσο πιο συχνά μπορεί στοματικό σεξ. Επειδή δεν ξέρω αν εκείνη θεωρήσει υπερβολικά πολλές τις φορές που εγώ το θέλω αφήνω την πρωτοβουλία πάνω της".
Γιάννης, 32 ετών

"Μου αρέσει να της λέω συγκεκριμένες λέξεις και εκείνη το ίδιο σε μένα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα αισθανθεί άσχημα. Δεν ξέρω πώς να κάνω το πρώτο βήμα για το πολύ dirty talking που μου αρέσει".
 Θωμας, 25 ετών.

"Δεν θέλω να της ζητάω να με αγκαλιάσει μετά το σεξ! Μερικές γυναίκες θεωρούν πως οι άντρες δεν θέλουν χάδια μετά τη συνεύρεση και έτσι δεν το τολμούν... Αλλά σε κάποιους,όμως, αρέσουν".
Σωτήρης, 29 ετών

queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου