ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Ο 83χρονος Κώστας Βουτσάς αποκαλύπτει ότι προσπαθεί να κάνει παιδί με την κατά 46 χρόνια νεότερη σύντροφό του



Eτοιμοι για το επόμενο βήμα, το γάμο, αλλά και την απόκτηση ενός παιδιού δηλώνουν ο 83χρονος Κώστας Βουτσάς και 37χρονη σύντροφός του Αλίκη Κατσαβού.


Μιλώντας στο ΟΚ οι δυο τους εξηγούν ότι σκέφτονται το γάμο και ότι θα ήθελαν να τους παντρέψει ο Ηλίας Ψινάκης. Μάλιστα, ο αγαπητός ηθοποιός δηλώνει πως με την Αλίκη Κατσαβού επιθυμούν να κάνουν παιδί, κάτι μάλιστα το οποίο ήδη προσπαθούν. «Έχω κάνει συμφωνία με το Χάρο να βρεθούμε το 2044, οπότε έχω χρόνια μπροστά μου. Το παιδί είναι κάτι που θέλουμε πολύ και κάνουμε όλες τις απαραίτητες προσπάθειες για να τα καταφέρουμε, αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι θα το ξεπεράσουμε».
Τέλος για ακόμη μία φορά αποκάλυψε πόσες φορές κάνει σεξ την εβδομάδα: «Μία με δύο φορές την εβδομάδα. Δεν είμαι πλέον τόσο ακμαίος όσο ήμουν. Κάποτε έκανα έρωτα ακόμα και πέντε φορές την ημέρα, αλλά τα καταφέρνω, και μάλιστα χωρίς να χρησιμοποιώ χάπια. Ρώτησα τον γιατρό μου, επειδή έχω κάνει αλλαγή βαλβίδας, και μου συνέστησε να μη χρησιμοποιώ τέτοιου είδους βοηθήματα γιατί μακροπρόθεσμα θα μου κάνουν κακό», είπε χαρακτηριστικά...





iefimerida.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου