ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Ψάχνει άντρα μέσω διαδικτύου για να την αφήσει έγκυο

Η 29χρονη Lena Komleva από το Chelyabinsk της Ρωσίας ψάχνει μέσω διαδικτύου άντρα για να την αφήσει έγκυο!


Η ίδια έβαλε την αγγελία στο διαδίκτυο ενημερώνοντας τους υποψηφίους ότι η μητέρα της θα διαλέξει τον τυχερό.

«Λίγο πριν τα 29α γενέθλιά μου, θα ήθελα να ανακοινώσω ένα διαγωνισμό. Η μαμά μου χρειάζεται εγγόνια για να τους δώσει όλα τα παιδικά ρούχα που έχει μαζέψει. Αλλά κανένας δεν θέλει να με παντρευτεί. Αν είσαι νέος, δυνατός και υγιής, πάρε με. Η μητέρα μου θα ανακοινώσει το νικητή. Ξέρει τι χρειάζομαι» γράφει στην αγγελία.


«Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο πρέπει να ντρέπομαι. Ήμουν κάποτε ερωτευμένη με κάποιον, αλλά δεν ήμουν ευτυχισμένη. Ελπίζω να βρω ένα σύζυγο, αλλά αν βρω απλά έναν βιολογικό πατέρα για το παιδί μου, θα είμαι ικανοποιημένη» προσθέτει.

Πολλοί ήταν οι υποψήφιοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της και σύμφωνα με την Daily Mail, τώρα τους αξιολογεί μαζί φυσικά με την μητέρα της.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου