ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Τι αναρτούν οι γονείς στο διαδίκτυο και τι πραγματικά συμβαίνει

Σε όλους μας αρέσει να χαζεύουμε στο Facebook αλλά μάλλον δεν περιμένετε από εμάς να σας πούμε ότι όλα όσα βλέπετε σε αυτό το
δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Δεν περιμένετε εμάς για να ακούσετε ότι το   Instagram αλλά και το Facebook πλημμυρίζουν ευτυχισμένα παιδιά και ευτυχισμένες οικογένειες που αφήνουν πολλούς από εμάς με ανοιχτό το στόμα να σκεπτόμαστε "Πω πω, πόσο ευτυχισμένοι φαίνονται! Τι συμβαίνει με μένα [τα παιδιά μου, τον σύζυγο μου, τον σκύλο μου…]; »Απλά θυμηθείτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μια πολύ ασύμμετρη πραγματικότητα της γονικής μέριμνας. Για πραγματικότητα αν φανταστείτε τι συμβαίνει πίσω από την κάμερα, θα καταλάβετε πολλά …

Τι δημοσιεύτηκε


Αδερφική αγάπη #ευλογία.

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Τσάμπα το πλυντήριο! Σταματήστε να τσακώνεστε!»

Τι δημοσιεύτηκε


«Έφτιαξα αυτά τα τέλεια cupcakes για το κοριτσάκι μου! Τα λάτρεψε!»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Μάλλον τα ήθελε σε ροζ χρώμα τα cupcakes!»

Τι δημοσιεύτηκε


«Πρώτο κούρεμα! Ήδη κάψαμε καρδιές!»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Ο μπαμπάς γιατί τα κόβει μόνος του;;;»

Τι δημοσιεύτηκε


«Καταπληκτική μέρα στο πάρκο»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Το τι τράβηξα μέχρι να φύγουμε, δεν περιγράφεται…»

Τι δημοσιεύτηκε


«Γεννημένος καλλιτέχνης! Κοιτάξτε τον μικρό μου Πικάσο.»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Θα τον σκοτώσω!»

Τι δημοσιεύτηκε


«Κοιτάξτε τι καταπληκτικούς βοηθούς που έχω! #Καλό Πάσχα»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«OMG, βαφές παντού! Και για τα πάντα!»

Τι δημοσιεύτηκε


«Οι αληθινοί άντρες αλλάζουν και πάνες. Σ’αγαπώ πολύ αντρούλη μου!»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Θα μεγαλώνω πάντα όχι ένα αλλά δύο παιδιά…»

Τι δημοσιεύτηκε


«Η μπαλαρίνα μου είναι έτοιμη για το ντεμπούτο της.»

Τι συνέβη στ’ αλήθεια


«Εγώ γιατί πληρώνω γι’ αυτό;»

baby.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου