ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ραχήλ Μακρή: «Τραβούσα τα πάθη του Ιησού στους ΑΝΕΛ» (video)

Mιλάει για πολιτικό και κομματικό ξύλο αλλά και τη στήριξη Τσίπρα
Για την ένταξή της στον ΣΥΡΙΖΑ, μετά την αποχώρησή της από τους ΑΝΕΛ, αλλά και τον πόλεμο που έχει δεχτεί μέχρι σήμερα γι' αυτή την πολιτική της κίνηση, μίλησε η Ραχήλ Μακρή
καλεσμένη στο «ΟΛΑ ΜΠΙΠ» της Δευτέρας.



«Γίνεσαι ΣΥΡΙΖΑ χωρίς να είσαι ΣΥΡΙΖΑ γιατί εγώ πρέπει να πούμε πως είμαι συνεργαζόμενη με τον ΣΥΡΙΖΑ», είπε αρχικά και συνέχισε: «Να σας πω πως όταν ήμουν βουλευτής των ΑΝΕΛ συμμετείχα σε κινητοποιήσεις μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ. Είχα πάει στην ΓΑΔΑ όταν έπιασαν τα παιδιά της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ και ήμουν η μοναδική που διαμαρτυρόμουν. Με πήραν τότε τηλέφωνο κάποιοι από το κόμμα μου και μου είπαν: "φύγε γρήγορα από εκεί τι κάνεις εμείς δεν είμαστε αριστεροί τι κάνεις με τους κομμουνιστές;" "Τελικά μαζί με τους κομουνιστές είναι αγκαλιασμένοι". Ακόμη τόνισε: «Εγώ είμαι αντάρτης -όπως έλεγε και ο παππούς μου- δεν μπορώ να ενταχθώ σε κανένα κόμμα».

Στη συνέχεια εξήγησε πως στο μόνο κόμμα που είχε ενταχθεί ήταν οι ΑΝΕΛ αλλά με τα όσα αντιμετώπισε δεν επιθυμεί να κάνει κάτι ανάλογο ποτέ ξανά στη ζωή της.

«Με όλα αυτά που είχα υποστεί πέρασα πολύ δύσκολα. Έφαγα πολιτικό και κομματικό ξύλο μέσα στους ΑΝΕΛ. Τραβούσα τα πάθη του Ιησού ας πούμε και τελικά δεν φτάνει μόνο αυτό με διέγραψαν και από την κοινοβουλευτική ομάδα. Μετά έκαναν πόλεμο να μην πάω πουθενά αλλού ήθελαν να με τελειώσουν πολιτικά για να μην υπάρξω πουθενά αλλού. Έκαναν πόλεμο, έβαλαν βέτο να μην είμαι στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ».

Ωστόσο ξεκαθάρισε: «Παρενέβη ο Αλέξης Τσίπρας ο οποίος από μόνος του από ότι καταλαβαίνω πήρε την πολιτική απόφαση και με έβαλε στο ψηφοδέλτιο της Κοζάνης. Ο Τσίπρας με στήριξε»..

Και συνέχισε: «Όταν έφυγα ήμουν ανεξάρτητη βουλευτής, συνέχισα το έργο μου κανονικά, πήρα τις αποφάσεις μου, ούτε deal είχα, ούτε έτρεξα από πίσω, δηλαδή έκλεισε η βουλή και λέω εντάξει έχω τελειώσει από την πολιτική δεν έχω που να πάω. Και απλά περίμενα. Διάβαζα ότι πέφτει ξύλο στον ΣΥΡΙΖΑ για μένα αλλά δεν ήξερα. Ο Αλέξης Τσίπρας με πήρε τηλέφωνο δύο μέρες πριν κλείσουν τα ψηφοδέλτια και μου είπε: «Ραχήλ θέλω να κατέβεις στα Γρεβενά γιατί έχεις κάποια σχέση εκεί». Του είπα ότι αυτό δεν γίνεται γιατί όποιος του το είπε λέει ψέματα και ότι δεν μπορώ»...

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου