ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Βέφα Αλεξιάδου: «Είναι αλήθεια, έβγαλα πολλά χρήματα»

«Έπαιρνα 3.500 ευρώ σύνταξη από τον άντρα μου, επί 14 μισθούς»..


Στο "Mega με μία" βρέθηκε τη Μεγάλη Εβδομάδα η Βέφα Αλεξιάδου και πριν
ετοιμάσει τη μαγειρίτσα της Ανάστασης, κάθισε στον καναπέ για μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης με τον Μάρκο Σεφερλή.

Όταν ο Μάρκος ρώτησε την κ. Βέφα αν είναι αλήθεια ότι έχει κερδίσει πολλά χρήματα, η μαγείρισσα απάντησε: «Είναι αλήθεια, έβγαλα πολλά χρήματα. Όχι γιατί ήμουν πλεονέκτης και μάζευα τα χρήματα και πουλούσα ακριβά τα βιβλία μου. Τα 13 χρόνια δεν πήρα λεφτά από τον ΑΝΤ1, προσέφερα τη δουλειά μου και κέρδισα φήμη. Αλλά πήρα χρήματα όταν δούλεψα στο Mega, στο Alter και στον Alpha. Δεν είμαι σπάταλη, δεν έκανα τρέλες να αγοράσω κότερα, αυτοκίνητα ακριβά, να κάνω πλούσια και μεγάλη ζωή».

«Έβαλα χρήματα στην άκρη και μπόρεσα να ανταπεξέλθω αυτά τα 4-5 χρόνια της κρίσης αλλά και της τελευταίας 8ετίας που δεν είμαι σε κανένα κανάλι. Έπαιρνα 3.500 ευρώ σύνταξη από τον άντρα μου, επί 14 μισθούς. Ξέρεις πόση είναι η σύνταξή μου τώρα; 1.500 ευρώ. Επομένως, τα έτοιμα λεφτά εξανεμίστηκαν», τόνισε η Βέφα Αλεξιάδου και πρόσθεσε: «Τα πολλά λεφτά τα ξόδεψα με την αρρώστια του μεγάλου μου κοριτσιού. Έδωσα ότι μπορούσα με ακριβούς γιατρούς και ακριβή περίθαλψη για να σώσω το παιδί μου. Δεν τα κατάφερα...».





Ζappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου