ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Ελληνίδα MILFάρα αποκαλύπτει: “Είμαι τρελή με το seχ!” ( Φωτογραφίες)!!



Ποια πασίγνωστη ηθοποιός έχει πει πως δεν υπάρχει ζωή χωρίς σεξ… και ποια η αντίδρασή της, στους άνδρες που δεν το κάνουν καλά; Διαβάστε και δείτε φωτογραφίες της!



Την έχουμε δει σε πολλά σήριαλ και σε πολλές ταινίες, την έχουμε θαυμάσει στην παραλία με μαγιό και τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε και τις απόψεις της για το σεξ. Τι και να έχουν περάσει… λίγο τα χρόνια; Αυτή παραμένει κορμάρα και «τρελή για σεξ»!

«Υπάρχει ζωή χωρίς σεξ; Σου φτιάχνει την ημέρα, σε κάνει δημιουργικό. Είμαι τρελή, μ’ αρέσει το σεξ. Δεν είμαι της ξεπέτας. Άμα μου τύχει κάποιος και μου βγει και μάπα το καρπούζι δεν σημαίνει ότι θα ξανακαθίσω μαζί του», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά σε παλιότερη συνέντευξή της!

Ποια το είπε; H αγαπημένη… Χριστίνα Παππά!




















makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου