ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ από Ελληνίδα Milfara: «Είμαι τρελή με το σ ε ξ»! (ΦΩΤΟ)






Την έχουμε δει σε πολλά σήριαλ και σε πολλές ταινίες, την έχουμε θαυμάσει στην παραλία με μαγιό και τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε και τις απόψεις της για το σεξ. Τι κι αν έχουν περάσει λίγο τα χρόνια; Αυτή παραμένει κορμάρα και …τρελή για σεξ!


loading...


«Υπάρχει ζωή χωρίς σεξ; Σου φτιάχνει την ημέρα, σε κάνει δημιουργικό. Είμαι τρελή, μ΄ αρέσει το σεξ. Δεν είμαι της ξεπέτας. Άμα μου τύχει κάποιος και μου βγει και μάπα το καρπούζι δε σημαίνει ότι θα ξανακαθίσω μαζί του«, έχει δηλώσει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της.

Ποια τα είπε όλα αυτά; H αγαπημένη… Χριστίνα Παππά!







sportdog.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου