ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Ανδρέας Πάτσης στον Star-fm 9 33: "Θέτω εαυτόν στην κρίση του κόμματος, για την μονοεδρική των Γρεβενών" ... (audio)





Την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές,
όποτε κι αν γίνουν, ξεκαθάρισε, χωρίς υπεκφυγές, ο διακεκριμμένος Γρεβενιώτης νομικός Ανδρέας Πάτσης, από την Κωνσταντινουπόλη όπου βρέθηκε για επαφές με επιχειρηματίες της Πόλης στα γραφεία της εταιρίας του που βρίσκονται εκεί.

Ο Ανδρέας Πάτσης, μιλώντας το πρωί της Τετάρτης (15-2) στον Star-fm 9 33, ανέφερε χαρακτηριστικά:
"Την μέρα της κρίσεως, θα θέσω εαυτόν υποψήφιο, ενώπιον των αρμοδίων οργάνων και του Προέδρου του κόμματος και εάν εκτιμηθεί ή όσο εκτιμηθεί η όποια προσφορά μου και συνεισφορά μου, είμαι έτοιμος να διεκδικήσω και να κερδίσω την μονοεδρική των Γρεβενών. Κι αν πάλι το κόμμα και ο αρχηγός έχει μια άλλη άποψη, εγώ θα είμαι δίπλα στον οποιοδήποτε θα την διεκδικήσει" ...

Να επισημάνουμε ότι η τηλεφωνική επικοινωνία, έγινε την ώρα που ο κ.Πάτσης πήγαινε να συναντηθεί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Ακούστε όλη την συνέντευξη:

αρχείο mp3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου