ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Η Ειρήνη Κολιδά μιλά για πρώτη φορά δημοσίως για τον σύζυγό της


Στην Ελένη Μενεγάκη εμφανίστηκε σήμερα η Ειρήνη Κολιδά, κάνοντας
αποκαλύψεις και για το παιχνίδια αλλά και για την ίδια. Οπως το πώς αποφάσισε μαζί με τον σύζυγό της να πάει στο παιχνίδι. 
Η Ελένη Μενεγάκη την ρώτησε πώς πήρε την απόφαση να αφήσει πίσω το παιδί της και πάει στο παιχνίδι και η πρώην παίκτρια του Survivor αποκάλυψε ότι ήταν με τον σύζυγό της και το παιδί της όταν είδε το σποτάκι για τις συμμετοχές στο Survivor, του είπα «θέλω να πάω, θα πάω» κι αυτός μου είπε «εννοείται θα πας…». Και μίλησε για τη στήριξή του : «Ξέρει ποια είμαι και ότι θα μπορούσα να επιβιώσω σε τέτοιες συνθήκες. Το ήξερε ότι θα το χαιρόμουν και εκείνη τη στιγμή το είπε με την ψυχή του…». Σημειώνεται ότι αυτή ήταν και η πρώτη φορά που η Ειρήνη Κολιδά αναφέρθηκε δημόσια στον σύζυγό της! 
Παράλληλα, η πρώην παίκτρια του Survivor είπε πως μέχρι τελευταία στιγμή είχε ενδοιασμούς για το αν έπρεπε να αφήσει το παιδί της, ενώ επέμενε ότι πήγε για την εμπειρία και ότι δεν είχε το έπαθλο στο μυαλό της.
Οσον αφορά τον Ντάνο, όταν ο Γρηγόρης Γκουντάρας την ρώτησε αν είναι όντως αυτό που βλέπουν οι γυναίκες και έχουν τρελαθεί, η Ειρήνη Κολιδά απάντησε:«Αυτό είναι υποκειμενικό. Εμένα δεν μου αρέσει, τι να πω τώρα; Δεν μου αρέσει σαν άντρας. Είμαι του μελαχρινού. Άλλου πράγματος. Ούτε ο Βασάλος. Είμαι Κοκκινάκης, αλλά σε άλλη έκδοση.»
Αναφέρθηκε ακόμη και στο θέμα που έχει συζητηθεί όσο κανένα άλλο στο γιατί οι Μαχητές έστειλαν με τη μία τον Γιώργο Αγγελόπουλο στους Διασήμους: «Δεν συμμετείχε σε ό,τι κάναμε σαν ομάδα, δεν ερχόταν να μιλήσουμε και ήδη αυτό μας έκανε εντύπωση και μας σόκαρε. Όταν αρχίσαμε να κάνουμε γυρίσματα και άρχισαν τα πήγαινε πιο εκεί να είμαι εγώ πρώτος, εκεί σοκαριστήκαμε».


iefimerida.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου