ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Αρετή Κοσμίδου: «Η αλλαγή μου ξέρω ότι μπορεί να είναι σοκαριστική»



Εγινε ευρύτερα γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό μέσα από τη συμμετοχή της στο The Voice. Ενα κορίτσι που από την πρώτη του εμφάνιση στο talent show ξεχώρισε για την μοναδική χροιά της φωνής του.

Η Αρετή Κοσμίδου κάνει πλέον μουσικές σπουδές στο Λονδίνο και για πρώτη φορά μιλά για την μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή της μετά το τέλος του The Voice. Φαίνεται ότι οι πειραματισμοί με το look της τής αρέσουν πολύ και έχει δοκιμάσει τολμηρές αλλαγές στα μαλλιά της. Μιλώντας στο Down Town αποκαλύπτει πράγματα για εκείνη που δεν γνωρίζαμε...








Μπόρεσες να είσαι ο εαυτός σου στο παιχνίδι; Μουσικά ήταν κοντά στο στυλ μου, εμπορικά μεν, λόγω τηλεόρασης, αλλά κοντά στην αισθητική μου. Στιλιστικά όμως ήταν απαίσιο. Με έντυναν σαν μπομπονιέρα, με ρούχα για μικρά κοριτσάκια. Εγώ δεν ντυνόμουν ποτέ έτσι. Τώρα που με βλέπω λέω: «Πως είναι έτσι αυτό το κοριτσάκι;» Ήμουν ήσυχο παιδί, αλλά ποτέ δεν ήμουν αυτό που βγήκε στο Τhe Voice. Ίσως για αυτό τώρα φαίνεται σε πολλούς παράξενη η εικόνα μου.

Εχεις αλλάξει εντελώς το στυλ σου. Είσαι αγνώριστη. Η αλλαγή μου ξέρω ότι μπορεί να είναι σοκαριστική, αλλά βρίσκω τον εαυτό μου μέσα από αυτήν. Αλλάζω τα μαλλιά μου κάθε τρεις εβδομάδες. Τα έχω κόψει τέσσερις φορές, σχεδόν τα είχα ξυρίσει, και έχω αλλάξει στυλ πάνω από δέκα φορές. Τώρα έχω ξανθά και μακριά πλεξουδάκια που μου τα έκανε μια φίλη μου από τη Νιγηρία. Νιώθω πολύ ωραία με τον εαυτό μου σήμερα. Νιώθω αποδεκτή και χαίρομαι που οι άνθρωποι εδώ με δέχονται όπως είμαι, όπως σκέφτομαι, όπως μιλάω, όπως κινούμαι.


bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου