ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Είναι ζευγάρι! Η Ελισάβετ Μουτάφη αποκάλυψε τη σχέση της με γνωστό δημοσιογράφο



Μια ταλαντούχα ηθοποιός, ένα άτομο
χαμηλών τόνων που απασχολεί τα μίντια μόνο με τη δουλειά του.

Η Ελισάβετ Μουτάφη σπάνια μιλά για την προσωπική της ζωή και όταν το κάνει τα λόγια της είναι ουσιαστικά, αυθόρμητα και ειλικρινή.

Σε μια σπάνια εξομολόγηση για την προσωπική της ζωή προχώρησε στη Real Life.

Πριν από λίγες εβδομάδες ήρθε στο φως της δημοσιότητας μια αλλαγή στη ζωή της που την κάνει να χαμογελά.

Η Ελισάβετ Μουτάφη δήλωσε χαρακτηριστικά στη συνέντεξή της στη Real Life για τη σχέση της με το δημοσιογράφο, Μάνο Νιφλή:

«Ήταν κεραυνοβόλος έρωτας! Γνωριστήκαµε σε µια παρέα και από τα πρώτα λεπτά κατάλαβα πόσο ξεχωριστό πλάσµα είναι ο Μάνος...Ήµουν µόνη περίπου δύο χρόνια από θέση και άποψη. ∆εν ήθελα να είµαι µε κάποιον, απλώς για να είµαι µαζί του. Ήθελα κάτι δυνατό και µεγάλο και ήρθε µε τον Μάνο. ∆εν είχαµε λόγο να παίξουµε κρυφτό. ∆εν έπαιξα ποτέ κρυφτό στη ζωή µου και δεν έκανα «παιχνίδια» µε φωτογράφους και αυτό νοµίζω ότι εκτιµήθηκε στο πέρασµα του χρόνου. Μου φέρθηκε πολύ καλά ο Τύπος. ∆εν έχω λόγο να κρυφτώ. Είµαι περήφανη που είµαι µε τον Μάνο. Είναι τιµή µου. (...) Ο έρωτας δίνει µεγάλο φιλί ζωής. Αλλά θέλει γενναιότητα και θάρρος. Και όπως έχει γράψει ο µοναδικός Άκης ∆ήµου: «Μόνο οι γενναίοι αγαπούν. Οι άλλοι απλώς προσπερνούν τον έρωτα». Το έχω «χτυπήσει» και τατουάζ στο σώµα µου αυτό. Και είναι αλήθεια. Μόνοι οι γενναίοι αγαπούν».





bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου