ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή του κ.Γιώργου Νταγκούμα , πρώην υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Γρεβενών...

 








Συμπολίτισσες και συμπολίτες ,
με την επιστολή αυτή θέλω να ευχαριστήσω τους κατοίκους των Γρεβενών που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, πιστεύοντας ότι μπορώ να συμβάλλω στην προώθηση και επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή μας. Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω και... όσους δεν με προτίμησαν στην εκλογική αυτή διαδικασία ,γιατί μέσα στα πλαίσια ενός ειλικρινούς και χωρίς κομματικές δεσμεύσεις προεκλογικού διαλόγου, μου έδωσαν την ευκαιρία να απευθυνθώ σ’ αυτούς και να ακούσουν τις θέσεις μου και τις απόψεις μου για όσα αντιμετωπίζει η αγαπημένη μας πόλη.
Φίλες και φίλοι,
η εκλογική αυλαία έπεσε και μαζί της τελείωσε και το εύκολο μέρος των αυτοδιοικητικών εκλογών για το Δήμο μας. Από αύριο ξεκινά η ουσιαστική δουλειά ,το δύσκολο μέρος, της εξεύρεσης λύσεων για τα φλέγοντα προβλήματα των Γρεβενών μέσα σε ένα ιδιαίτερα ζοφερό , όπως προδιαγράφεται , μέλλον για τη χώρα μας . Στο σημείο αυτό θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου , ότι παρόλο που δεν εξελέγην στο Δημοτικό Συμβούλιο των Γρεβενών θα είμαι καθημερινά παρών, με όλες μου τις γνώσεις και όλες μου τις δυνάμεις, δίπλα στους κατοίκους της πόλης μας , αρωγός σε κάθε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητάς μας, σε κάθε προσπάθεια διεκδίκησης ενός καλύτερου αύριο για μας, αλλά και, κυρίως, για τα παιδιά μας. Η δέσμευσή μου αυτή θα τηρηθεί στο ακέραιο ,απ’ οποιονδήποτε κι αν προέρχεται η προσπάθεια αυτή και ενάντια σ’ οποιονδήποτε και αν στρέφεται.
Στη δύσκολη πραγματικότητα που θα κληθούμε όλοι αύριο να αντιμετωπίσουμε, δεν υπάρχει η πολυτέλεια χάραξης διαχωριστικών γραμμών.
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΟΕΧΕΙ. TO ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ



Με εκτίμηση
Γιώργος Νταγκούμας

Γρεβενά 12/11/2010

ΥΓ ΑΕΤΟΥ: Καλά τα γράφετε κ.Νταγκούμα , αλλά εμείς πάλι γιατί νομίζουμε πως ήσασταν υποψήφιος με το Ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου