ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Ηθοποιός δήλωσε: "Δεν μετάνιωσα που δεν έκανα πρωινό"

Στην ερώτηση πώς αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που εμφανίζονται στη ζωή της, η ...


Βίκυ Σταυροπούλου απαντά: «Και να σηκώσω τα χέρια μου ψηλά, δεν κερδίζω πολύ μπόι. Έχω μάθει στη ζωή να μην με παίρνει από κάτω η οποιαδήποτε αναποδιά. Πολύ βαθιά μέσα μου είμαι αισιόδοξη. Είναι στιγμές που λυγίζω, στενοχωριέμαι, αγχώνομαι αλλά στο βάθος χαμογελώ γιατί ξέρω πως όλα θα πάνε καλά».

Σχετικά με την πρόταση να κάνει πρωινό η ίδια επισημαίνει: «Εγώ δεν το έκανα αυτό το βήμα, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Ήταν μια απόφαση που, αν την έπαιρνα, θα μου στερούσε άλλα πράγματα, και από την επαγγελματική μου πορεία και από την προσωπική μου ζωή».




govastileto.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου